Οικογενειακοί δεσμοί - Μέρος 1
Οι διαπραγματεύσεις του Σον με τον πατέρα του για το ορυχείο πέφτουν στο κενό. Η Έμιλι προσλαμβάνει νέο οδηγό ενώ ο Βέρνον αναζητά έναν δικό του.