Γεννημένος τζογαδόρος - Μέρος 2
Όλα τα σκάφη διακινδυνεύουν για να σώσουν τη σεζόν. Ο Σον (Mr Gold) ρισκάρει στα ρηχά, ενώ ο Κρις τα παίζει όλα για όλα κάνοντας κατάδυση μόνος του.