Μεγιστάνες - Μέρος 2ο
Στη νέα Βιομηχανική Επανάσταση του Νόουμ οι χρυσωρύχοι εντατικοποιούν τις εργασίες τους. Ένα σπασμένο φτυάρι μπορεί να καταστρέψει τον Σον.