Τρεις Φίλοι και μια Μαγική Σφαίρα
Το Λιοντάρι, το Σκιάχτρο και ο Τενεκεδένιος Άνθρωπος έχουν ένα Γουόγκλ Μπαγκ και δοκιμάζονται οι γονικές ικανότητές τους και η φιλία τους.