Κυνηγός Μαγισσών
Ο Κυνηγός Μαγισσών έχει έρθει στην πόλη για να βρει την Κακιά Μάγισσα της Δύσης. Η Ντόροθι και οι φίλοι της θεωρούνται μάγοι.