Η Αδελφότητα των Μαγισσών
Όταν η Αδελφότητα των Μαγισσών μαθαίνει ότι η Κακιά Μάγισσα έχει χάσει τις δυνάμεις της, μια αντίπαλος μάγισσα παίρνει το κάστρο της.