Το Λιοντάρι και το Στέμμα
Η Ντόροθι και οι φίλοι της πρέπει να απελευθερώσουν το Λιοντάρι από ένα στέμμα διψασμένο για εξουσία που έχει αυτοδιοριστεί Βασιλιάς του Δάσους.