Το Κυνήγι Θησαυρού του Ότζο
Ο Ότζο νομίζει ότι έχει αλλάξει η τύχη του, όταν βρίσκει έναν χάρτη θησαυρού που ελπίζει ότι θα τον οδηγήσει σε πλούτη, δόξα και τύχη.