Σχολείο για Μάντσκιν
Όταν η Ντόροθι ανοίγει δημοτικό σχολείο για τα μάντσκιν, ο Φρανκ κι ο Λάιμαν, που δεν θέλουν να θεωρούνται χαζοί, προσπαθούν να μπουν κρυφά.