Παλιό και Κλασικό
Όταν η Βιλελμίνα χάνει προσωρινά τις δυνάμεις της, βάζει τον Φρανκ και τον Λάιμαν να κλέψουν τα κόκκινα γοβάκια της Ντόροθι.