Όζμωση
Η Ντόροθι και οι φίλοι της πρέπει να φυλάξουν ένα μαγικό κειμήλιο, το Κράνος του Οζμόσις, για να μην πέσει στα χέρια της Κακιάς Μάγισσας ή του Μάγου.