Πτώση
Με τον έναν καπετάνιο στο νοσοκομείο και τον άλλο να τα πίνει, δύο σκάφη απέχουν από το ψάρεμα. Στα ανοιχτά, ένας πιθανός εγκληματίας παγιδεύεται και σ' ένα σκάφος πέφτει σκοτάδι.