Ο Νόμος του Δαρβίνου
Ο Μπιλ Βικρόβσκι δυσκολεύεται να ελέγξει το πλήρωμα και να κρατήσει τον νεοφερμένο στο κατάστρωμα. Στο Σάγκα ξεσπάει κρίση, καθώς ο καπετάνιος Έλιοτ Νις μένει χωρίς πηδάλιο.