Ξανθιά φιλοδοξία
Ενώ πολλοί αμφιβάλλουν αν μια γυναίκα έχει θέση σε αλιευτικό σκάφος καβουριών, το πλήρωμα του Νορθγουέστερν καλείται να εκπαιδεύσει τη νεοφερμένη κόρη του καπετάνιου, Μάντι Χάνσεν.