Στα βράχια
Ενώ τα πληρώματα ετοιμάζονται να πλεύσουν προς την περιοχή του Μπέρντι, ένα σήμα κινδύνου οδηγεί σε μια δραματική διάσωση. Ακόμη, ο νεοφερμένος του Μπιλ ψάχνει οδό διαφυγής.