Η δύσκολη αρχή της Μάντι
Καθώς το Τάιμ Μπάντιτ περνάει από εκτεταμένες επισκευές, ο καπετάνιος Άντι βρίσκεται μπροστά σε μια σκληρή απόφαση. Ακόμη, η Μάντι μαθαίνει τι ακριβώς σημαίνει να είσαι πρωτάρης.