Η μεγαλύτερη ψαριά μέχρι σήμερα
Το Κορνέλια Μαρί αντιμετωπίζει θηριώδη κύματα στο Σεντ Πολ. Ακόμη, ένα χαλασμένο στήριγμα στο Τάιμ Μπάντιτ προκαλεί ένα ρήγμα που δημιουργεί διχόνοια στους Χίλστραντ.