Οικογενειακή υπόθεση
Η κυβερνητική απαγόρευση και μια σφοδρή καταιγίδα βγάζουν τον στόλο εκτός προγράμματος. Μια αερομεταφορά της Ακτοφυλακής πρέπει να διακοπεί λόγω επικίνδυνων θυελλωδών ανέμων.