Το τέλος του παιχνιδιού
Οι τρεις κατασκευαστές και οι ομάδες τους φτάνουν στο τέλος του ταξιδιού καθώς αγωνίζονται να προσθέσουν τις τελευταίες πινελιές στα απομονωμένα οικοδομήματά τους στην Αλάσκα.