Λάθη και βλάβες
Οι τρεις ομάδες έχουν προβλήματα με χαλασμένες γεννήτριες κι ένα μέλος τους που αγνοείται. Στο μεταξύ ο Ντέιβ αποφασίζει να δουλέψει μόνος του αψηφώντας τους κινδύνους.