Τροφοδοσία έκτακτης ανάγκης
Τολμηροί άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με αντίξοες συνθήκες και στοιχεία της φύσης για να χτίσουν το σπίτι των ονείρων τους σε ερημικά σημεία της άγριας φύσης της Αλάσκας.