Μια στέγη στο κεφάλι μας
Οι τρεις ομάδες έρχονται αντιμέτωπες με ασταμάτητη βροχή, έντονες διαφωνίες και πιεστικές προθεσμίες καθώς συνεχίζουν το χτίσιμο στις απομακρυσμένες τοποθεσίες της Αλάσκας.