Ο χρόνος πιέζει
Οι τρεις ομάδες συνεχίζουν να χτίζουν στις μοναδικές τοποθεσίες της Αλάσκας. Έχουν να αντιμετωπίσουν στραβοκομμένα δοκάρια και ακυρώσεις παραγγελιών.