Fighting for Gigi
Di GiGi's Place di Covington, GA, kesihatan pemilik Gigi merosot, tetapi dia tidak boleh berundur dengan anak perempuannya dan ketua cefnya asyik bertengkar. Semua usaha Gigi akan musnah melainkan Robert Irvine boleh membaiki hubungan yang rosak.