Hot Doggin' It in Memphis
Di Memphis, projek minat pemilik, Tyrone, telah hilang arah, dan keluarganya menderita akibatnya. Robert Irvine mesti mengajarnya tentang lebih daripada sekadar selok-belok restoran sebelum keluarga ini kehilangan mata pencarian dan ikatan mereka.