Sunnyside Down
Robert Irvine ke Williamston, MI untuk menghidupkan semula Sunnyside Café, restoran sarapan pagi yang berdepan masalah besar. Pemiliknya Jeanette terlalu mengawal dan enggan berubah, dan Robert mencari penyelesaian untuk mengelakkan restorannya ditutup.