The Imbalanced Chef
Di Rome, New York, pemilik The Balanced Chef Brian menghadapi banyak masalah, termasuk masalah kesihatan yang sangat serius. Taruhannya tinggi kerana Robert Irvine mesti membantu Brian mengurangkan tekanan secara peribadi dan profesional.