Living Up to Mom
Robert Irvine ke Amigo Cafe di Rizab Navajo Arizona yang perjuangan pemiliknya Julene untuk membuat keuntungan telah menjejaskan kesihatannya. Robert mesti membantu anak perempuannya, Heather, mendapatkan keyakinan untuk mengambil alih peranan ibunya.