Missing Pepper in Baton Rouge
Di Baton Rouge, LA, seorang pemilik restoran berjuang untuk meneruskan hidup selepas kehilangan suaminya, dan Robert Irvine mesti membantunya menyelamatkan restorannya yang tenat. Dia perlu mencari kekuatan untuk menjadi pemilik yang bermotivasi.