Running on Empty
Robert Irvine menghadapi cabaran unik di Opelika, AL, menyelamatkan sebuah restoran yang terletak di stesen minyak. Kesihatan pemiliknya Penny dan impian seumur hidupnya terjejas, dan dia mesti membuat perubahan kepada perniagaannya dan hidupnya.