Driven to Tears
Di Coleman, MI, sebuah restoran yang gagal memusnahkan sebuah perkahwinan. Keengganan pemiliknya Leah untuk mendengar nasihat suaminya telah memaksanya pergi, dan Robert mesti membantu mereka mencari keyakinan untuk menjadi rakan kongsi semula.