Completing the Kalama Compound
Dalam fasa kedua pengubahsuaian yang bercita-cita tinggi, Kamohai dan Tristyn tangani tiga unit yang tinggal di kawasan Jalan Kalama mereka. Ini fasa paling sukar, dan mereka harapkan nilai yang cukup tinggi untuk kekalkan hartanah dalam keluarga.