Historic Challenges
Pasangan Kalama membeli rumah baik pulih di kampung halaman Kailua mereka, untuk membantu keluarga yang kesuntukan masa. Rumah ini berada di lokasi ideal berhampiran air, tetapi apabila masalah permit timbul, kedua-duanya mesti cari cara kreatif.