Biggest Purchase Ever
Kamohai dan Tristyn tangani projek bercita-cita tinggi ketika mengubahsuai kompleks lima unit di Jalan Kalama. Hartanah usang perlukan banyak kerja, dan dalam fasa satu pengubahsuaian, mereka berusaha jadikan dupleks kotor ini sesuatu yang amat istimewa.