Termites, Squatters and Freeways
Selepas menunggu setahun, Kamohai dan Tristyn hadapi mimpi buruk yang tidak pernah berakhir selepas setinggan ambil alih hartanah di Waipahu. Dan dengan jalan raya berdekatan, Tristyn juga menghadapi cabaran merancang penyelesaian kalis bunyi.