'80s Pool House Nightmare
Kamohai dan Tristyn tangani rumah di Kailua dengan gaya tahun 80-an yang ketinggalan zaman, kolam yang menjijikkan dan dinding penahan yang rosak. Pasangan Kalama mendedahkan permata tersembunyi untuk mengubah ruang terabai menjadi harta yang luar biasa.