Junk in Pearl City
Kamohai dan Tristyn membeli sebuah rumah terbengkalai di Pearl City dari anak pemilik rumah asal. Dengan lantai reput dan timbunan sampah, rumah itu sangat perlukan perhatian, dan mereka bekerja tanpa jemu dalam pengubahsuaian.