Surf Board House
Selepas kehilangan harta impian di Teluk, Kamohai dan Tristyn temui permata tersembunyi di Kaneohe. Rumah itu kecil dan perlu lebih ruang, tetapi dengan pemandangannya menakjubkan, mereka ubah rumah itu jadi gabungan alam semula jadi dan kehidupan pulau.