Mold in Manoa
Kamohai dan Tristyn beli sebuah rumah di Manoa dengan bilik dipenuhi kulapuk dan kerosakan besar di bumbung. Kini, apa yang disangka pengubahsuaian mudah menjadi baik pulih penuh, yang memerlukan mereka buat ubah suai kedua untuk bantu menampung kos.