Space to Entertain
Sebuah keluarga bersemangat untuk keluar dari rumah ibu si suami dan mencari tempat mereka sendiri. Mereka mencari rumah keluarga yang besar dengan reka bentuk terbuka untuk menghiburkan tetamu, jadi Egypt dan Mike membantu mencari dan mengubah rumah itu.