Dream Caterer's Kitchen
Selepas 30 tahun jalankan perniagaan katering dari dapur sempit di DeKalb, Georgia, pasangan ini bersedia untuk naik taraf. Mereka berikan senarai yang panjang untuk dapur baharu, Egypt dan Mike dicabar untuk mengubah impian mereka menjadi kenyataan.