Big Dreams from Beantown
Pembeli dari Boston baru berpindah ke Atlanta dan mencari rumah konsep terbuka dengan ruang terbuka untuk anjing mereka. Mereka mahukan reka bentuk moden dengan tona warna semula jadi, jadi Egypt dan Mike bekerja tanpa lelah untuk siapkan kediaman mereka.