All's Well in Roswell
Pasangan yang pindah dari Kansas untuk bekerja perlukan bantuan Egypt untuk cari rumah di Roswell, Georgia, tetapi pilihan terhad. Dengan bayi baru lahir, tiga anjing dan kerja akan bermula tidak lama lagi, Egypt dan Mike perlu siapkan secepat mungkin.