Farmhouse Fixer
Pasangan ini mahu tinggal di rumah ladang sebelum bayi mereka lahir di Canton, Georgia. Mereka cari tempat dengan keluasan sekurang-kurangnya 40 ekar, jadi minta bantuan Egypt dan Mike untuk cari dan ubahsuai ladang yang sempurna untuk keluarga mereka.