More House for Their Money
Pasangan ini mahu rumah yang berbaloi, jadi mereka berpindah dari San Francisco ke Smyrna, Georgia, dan perlukan bantuan Egypt. Mereka cari ruang bawah tanah yang unik, jadi Egypt dan Mike mencari tempat yang sesuai untuk hasilkan ruang yang menakjubkan.