Open to Entertaining
Sepasang suami isteri ingin keluar dari apartmen mereka dan mencari rumah berhampiran sekolah anak perempuan mereka di kawasan Dunwoody Atlanta. Egypt dan Mike mencipta rumah ladang moden yang sempurna untuk keluarga mereka.