Do They Stay or Do They Go
Selepas menetap selama 10 tahun, mereka ingin ubahsuai sebahagian besar rumah mereka, cari cara untuk menjadikan ruang bawah tanah lebih berfungsi. Egypt dan Mike bantu mereka memutuskan sama ada untuk cari rumah baharu atau mengubahsuai rumah sekarang.