Maid of Honor Part 2
Selepas Wonder Woman berkawan dengan seorang puteri Kasnia yang suka jet, dia mendapati dirinya terperangkap dalam plot kompleks tipu daya dan pengkhianatan yang didalangi oleh musuh lama Justice League--Vandal Savage.