Starcrossed Part 1
Orang Hawkgirl, Thangarians, datang ke Bumi untuk membantu dalam memerangi ancaman Grodanian ... tetapi semuanya tidak seperti yang kelihatan. Bahagian 1 daripada 3 bahagian.