Hearts and Minds Part 2
Apabila John Stewart dapat tahu Katma Tui, teman wanita lamanya dari Green Lantern Corps, telah hilang, dia meninggalkan Bumi untuk cuba menyelamatkannya daripada cengkaman si gila yang dikenali sebagai Despero.